Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (4.9. 2003) - zakrytí stávajícího betonového odvodňovacího žlabu, výhledově pojížděné kolejovou spojkou
Choceň (12.9. 2003) - po odtěžení stávajícího štěrku bylo odhaleno skalní podloží hned pod štěrkovým ložem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 po konec stavby
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 a výtažné koleji
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože, v provozu pouze kolej č.2
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože
Choceň (24.9. 2003) - nová kolej č.1 již v provozu
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel)
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel), ještě bez očištěných svahů
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - celkový pohled na dokončený zářez (dřívě tunel)
Praha-Vysočany, 2.část Po roce se opět podíváme, jak postoupila rekonstrukce žst. Praha-Vysočany... více ...
Praha-Rajská zahrada, 1.část V rámci modernizace trati v úseku Mstětice - Praha-Vysočany probíhá výstavba zcela nová zastávky Praha-Rajská zahrada... více ...
Modernizace trati Velim - Poříčany V září letošního roku skončila, po více jak dvou letech, omezení na trati v úseku Velim - Poříčany... více ...
163.234 v novém kabátu Tento Peršing, známý spíše pod přezdívkou Hrášek podle svého zeleného nátěru, se během léta podrobil opravě ... více ...
Aktuality a články