Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (4.9. 2003) - zakrytí stávajícího betonového odvodňovacího žlabu, výhledově pojížděné kolejovou spojkou
Choceň (12.9. 2003) - po odtěžení stávajícího štěrku bylo odhaleno skalní podloží hned pod štěrkovým ložem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 po konec stavby
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 a výtažné koleji
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože, v provozu pouze kolej č.2
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože
Choceň (24.9. 2003) - nová kolej č.1 již v provozu
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel)
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel), ještě bez očištěných svahů
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - celkový pohled na dokončený zářez (dřívě tunel)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Další testy Belgičanky První z dvanácti původně belgických lokomotiv řady 12 (nově 365) je už k vidění v běžném provozu... více ...
Bobina ve službách RegioJetu Na dva dny byla plánovaně nasazena do čela souprav RegioJetu legendární bobina 140.079... více ...
Aktuality a články