Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (4.9. 2003) - zakrytí stávajícího betonového odvodňovacího žlabu, výhledově pojížděné kolejovou spojkou
Choceň (12.9. 2003) - po odtěžení stávajícího štěrku bylo odhaleno skalní podloží hned pod štěrkovým ložem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 po konec stavby
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 a výtažné koleji
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože, v provozu pouze kolej č.2
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože
Choceň (24.9. 2003) - nová kolej č.1 již v provozu
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel)
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel), ještě bez očištěných svahů
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - celkový pohled na dokončený zářez (dřívě tunel)
Třícestná výhybka - Skovice Jedna z možností, jak zkrátit zhlaví a prodloužit užitnou délku kolejí, bylo v minulosti použití výhybkové konstrukce, která umožnila odbočení hned do dvou dalších směrů ... více ...
Cesta do Ústí u Vsetína Jako kluk jsem často trávil své prázdniny na Valašsku v Ústí u Vsetína ... více ...
Uzel Pardubice, 1. část V loni zahájená modernizace železničního uzlu Pardubice se letos rozběhla na plné obrátky ... více ...
754.048 již v novém kabátu Dnes (14.6. 2021) se z opravy v České Třebové vracela do Trutnova lokomotiva 754.048 ... více ...
Aktuality a články