Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (4.9. 2003) - zakrytí stávajícího betonového odvodňovacího žlabu, výhledově pojížděné kolejovou spojkou
Choceň (12.9. 2003) - po odtěžení stávajícího štěrku bylo odhaleno skalní podloží hned pod štěrkovým ložem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 po konec stavby
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 a výtažné koleji
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože, v provozu pouze kolej č.2
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože
Choceň (24.9. 2003) - nová kolej č.1 již v provozu
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel)
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel), ještě bez očištěných svahů
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - celkový pohled na dokončený zářez (dřívě tunel)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
RegioPanter pro ZSSK První RegioPanter pro slovenského státního dopravce ZSSK se v těchto dnech podrobuje zkušebním jízdám ... více ...
Bombardier Class 710/2 in Velim The British Rail Class 710/2 is a type of electric multiple unit passenger train... více ...
HK-Slezské Předměstí - závory Už jen několik dní života mají mechanické závory v žst. HK Slezské Předměstí... více ...
Modernizace žst. Cheb Již od devadesátých let minulého století probíhá modernizace žst. Cheb... více ...
Aktuality a články