Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (4.9. 2003) - zakrytí stávajícího betonového odvodňovacího žlabu, výhledově pojížděné kolejovou spojkou
Choceň (12.9. 2003) - po odtěžení stávajícího štěrku bylo odhaleno skalní podloží hned pod štěrkovým ložem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 po konec stavby
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení stávajícího štěrku v koleji č.1 a výtažné koleji
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože, v provozu pouze kolej č.2
Choceň (18.9. 2003) - navážení nového štěrkového lože
Choceň (24.9. 2003) - nová kolej č.1 již v provozu
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel)
Choceň (18.10. 2003) - dokončené kolejiště v zářezu (dříve tunel), ještě bez očištěných svahů
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - očištěný svah zářezu s přikotvenými ocelovými sítěmi
Choceň (22.10. 2004) - celkový pohled na dokončený zářez (dřívě tunel)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Další lokomotivy Vectron pro Metrans Zatímco první Vectron pro Metrans je již několik dní v provozu, další z desetikusové série... více ...
Druhý RegioPanter pro ZSSK Na zkušebním okruhu u Velimi se podrobuje testům další jednotka řady 660 pro ZSSK... více ...
New Chinese trains for Leo Express Velim - test railway circuit (Czech Republic, 7.11. 2019) více ...
Stadler KISS for MÁV Test Centre VUZ Velim (Czech Republic) více ...
Aktuality a články