Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (9.12. 2001) - stav před rekonstrukcí
Choceň (2002) - původní stav, směr Týniště
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (4.9. 2003) - sudá skupina kolejí, přehutněná zemní pláň s trativodem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy na zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - pokládka geotextílie na přehutněnou zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - práce na zemní pláni v sudé skupině kolejí
Choceň (12.9. 2003) - přehutněná zemní pláň ve sklonu 5%
Choceň (12.9. 2003) - práce na železničním spodku
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy po odstranění štěrkového lože
Choceň (18.9. 2003) - zapracování vápna do zemní pláně, zemní fréza v pozadí
Choceň (18.9. 2003) - odtěžený svážný pahrbek ještě s patrnými základy zdi
Choceň (24.9. 2003) - úpravená pláň s trativodními šachtymi
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - jádro 3.nástupiště před zakrytím deskami a zámkovou dlažbou, v popředí základ přístřešku a trativodní šachta
Choceň (18.10. 2003) - výstavba 3. nástupiště
Choceň (9.2. 2004) - úprava zemní pláně v liché skupině kolejí
Choceň (2.9. 2004) - první výhybka typu Obl.-o-60 1:7,5-190 na betonových pražcích, vlevo směr Týniště, pravo směr Pardubice
Choceň (22.10. 2004) - pohled směr Č. Třebová, patrný je výškový průběh se zdvihem na most přes Tichou Orlici za zářezem
Choceň (22.10. 2004) - pohled na dokončená nástupiště, v popředí jazykové nástupiště pro směr Litomyšl
Choceň (11.5. 2005) - pohled na nová ostrovní nástupiště
Choceň (27.5. 2005) - pohled směr Praha
Choceň (27.5. 2005) - pohled na dokončené kolejiště a nástupiště
Choceň (7.10. 2005) - pohled na dokončené kolejiště, nástupiště a výpravní budovu
Choceň (23.9. 2007) - pohled směr Česká Třebová
Konec mechaniky v Novém Bydžově V úterý 23.4. 2024 bylo demontováno poslední mechanické návěstidlo v ŽST Nový Bydžov ... více ...
Nový most přes Labe - 2.část Dne 13.12. 2023 proběhla statická zatěžovací zkouška nového dvoukolejného mostu přes Labe... více ...
Rekonstrukce ŽST Vsetín - 3.část Stavební práce ve stanici stále probíhají v liché skupině kolejí ... více ...
Stadler KISS pro ZSSK První ze čtyř šestivozových elektrických jednotek pro ZSSK se momentálně nachází na zkušebním okruhu VUZ Velim ... více ...
Aktuality a články