Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (9.12. 2001) - stav před rekonstrukcí
Choceň (2002) - původní stav, směr Týniště
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (4.9. 2003) - sudá skupina kolejí, přehutněná zemní pláň s trativodem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy na zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - pokládka geotextílie na přehutněnou zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - práce na zemní pláni v sudé skupině kolejí
Choceň (12.9. 2003) - přehutněná zemní pláň ve sklonu 5%
Choceň (12.9. 2003) - práce na železničním spodku
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy po odstranění štěrkového lože
Choceň (18.9. 2003) - zapracování vápna do zemní pláně, zemní fréza v pozadí
Choceň (18.9. 2003) - odtěžený svážný pahrbek ještě s patrnými základy zdi
Choceň (24.9. 2003) - úpravená pláň s trativodními šachtymi
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - jádro 3.nástupiště před zakrytím deskami a zámkovou dlažbou, v popředí základ přístřešku a trativodní šachta
Choceň (18.10. 2003) - výstavba 3. nástupiště
Choceň (9.2. 2004) - úprava zemní pláně v liché skupině kolejí
Choceň (2.9. 2004) - první výhybka typu Obl.-o-60 1:7,5-190 na betonových pražcích, vlevo směr Týniště, pravo směr Pardubice
Choceň (22.10. 2004) - pohled směr Č. Třebová, patrný je výškový průběh se zdvihem na most přes Tichou Orlici za zářezem
Choceň (22.10. 2004) - pohled na dokončená nástupiště, v popředí jazykové nástupiště pro směr Litomyšl
Choceň (11.5. 2005) - pohled na nová ostrovní nástupiště
Choceň (27.5. 2005) - pohled směr Praha
Choceň (27.5. 2005) - pohled na dokončené kolejiště a nástupiště
Choceň (7.10. 2005) - pohled na dokončené kolejiště, nástupiště a výpravní budovu
Choceň (23.9. 2007) - pohled směr Česká Třebová
Rekonstrukce ŽST Vsetín - 3.část Stavební práce ve stanici stále probíhají v liché skupině kolejí ... více ...
Stadler KISS pro ZSSK První ze čtyř šestivozových elektrických jednotek pro ZSSK se momentálně nachází na zkušebním okruhu VUZ Velim ... více ...
Nový most přes Labe - 1.část V souvislosti s rekonstrukcí tratě mezi stanicemi Pardubice-Rosice nad Labem a Stéblová ... více ...
Rekonstrukce ŽST Vsetín - 2.část Po více jak půlroce se opět podíváme, jak pokročily stavební práce na rekonstrukci stanice Vsetín ... více ...
Aktuality a články