Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (9.12. 2001) - stav před rekonstrukcí
Choceň (2002) - původní stav, směr Týniště
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (4.9. 2003) - sudá skupina kolejí, přehutněná zemní pláň s trativodem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy na zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - pokládka geotextílie na přehutněnou zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - práce na zemní pláni v sudé skupině kolejí
Choceň (12.9. 2003) - přehutněná zemní pláň ve sklonu 5%
Choceň (12.9. 2003) - práce na železničním spodku
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy po odstranění štěrkového lože
Choceň (18.9. 2003) - zapracování vápna do zemní pláně, zemní fréza v pozadí
Choceň (18.9. 2003) - odtěžený svážný pahrbek ještě s patrnými základy zdi
Choceň (24.9. 2003) - úpravená pláň s trativodními šachtymi
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - jádro 3.nástupiště před zakrytím deskami a zámkovou dlažbou, v popředí základ přístřešku a trativodní šachta
Choceň (18.10. 2003) - výstavba 3. nástupiště
Choceň (9.2. 2004) - úprava zemní pláně v liché skupině kolejí
Choceň (2.9. 2004) - první výhybka typu Obl.-o-60 1:7,5-190 na betonových pražcích, vlevo směr Týniště, pravo směr Pardubice
Choceň (22.10. 2004) - pohled směr Č. Třebová, patrný je výškový průběh se zdvihem na most přes Tichou Orlici za zářezem
Choceň (22.10. 2004) - pohled na dokončená nástupiště, v popředí jazykové nástupiště pro směr Litomyšl
Choceň (11.5. 2005) - pohled na nová ostrovní nástupiště
Choceň (27.5. 2005) - pohled směr Praha
Choceň (27.5. 2005) - pohled na dokončené kolejiště a nástupiště
Choceň (7.10. 2005) - pohled na dokončené kolejiště, nástupiště a výpravní budovu
Choceň (23.9. 2007) - pohled směr Česká Třebová
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články