Doprava

Země

Stavby

Ostatní

Choceň (9.12. 2001) - stav před rekonstrukcí
Choceň (2002) - původní stav, směr Týniště
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (2002) - kolejiště před rekonstrukcí
Choceň (4.9. 2003) - sudá skupina kolejí, přehutněná zemní pláň s trativodem
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy na zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - pokládka geotextílie na přehutněnou zemní pláň
Choceň (12.9. 2003) - práce na zemní pláni v sudé skupině kolejí
Choceň (12.9. 2003) - přehutněná zemní pláň ve sklonu 5%
Choceň (12.9. 2003) - práce na železničním spodku
Choceň (12.9. 2003) - odtěžení zeminy po odstranění štěrkového lože
Choceň (18.9. 2003) - zapracování vápna do zemní pláně, zemní fréza v pozadí
Choceň (18.9. 2003) - odtěžený svážný pahrbek ještě s patrnými základy zdi
Choceň (24.9. 2003) - úpravená pláň s trativodními šachtymi
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - upravená pláň se základy nového 3. nástupiště, určeného především pro vlaky směr Týniště
Choceň (18.10. 2003) - jádro 3.nástupiště před zakrytím deskami a zámkovou dlažbou, v popředí základ přístřešku a trativodní šachta
Choceň (18.10. 2003) - výstavba 3. nástupiště
Choceň (9.2. 2004) - úprava zemní pláně v liché skupině kolejí
Choceň (2.9. 2004) - první výhybka typu Obl.-o-60 1:7,5-190 na betonových pražcích, vlevo směr Týniště, pravo směr Pardubice
Choceň (22.10. 2004) - pohled směr Č. Třebová, patrný je výškový průběh se zdvihem na most přes Tichou Orlici za zářezem
Choceň (22.10. 2004) - pohled na dokončená nástupiště, v popředí jazykové nástupiště pro směr Litomyšl
Choceň (11.5. 2005) - pohled na nová ostrovní nástupiště
Choceň (27.5. 2005) - pohled směr Praha
Choceň (27.5. 2005) - pohled na dokončené kolejiště a nástupiště
Choceň (7.10. 2005) - pohled na dokončené kolejiště, nástupiště a výpravní budovu
Choceň (23.9. 2007) - pohled směr Česká Třebová
Třícestná výhybka - Skovice Jedna z možností, jak zkrátit zhlaví a prodloužit užitnou délku kolejí, bylo v minulosti použití výhybkové konstrukce, která umožnila odbočení hned do dvou dalších směrů ... více ...
Cesta do Ústí u Vsetína Jako kluk jsem často trávil své prázdniny na Valašsku v Ústí u Vsetína ... více ...
Uzel Pardubice, 1. část V loni zahájená modernizace železničního uzlu Pardubice se letos rozběhla na plné obrátky ... více ...
754.048 již v novém kabátu Dnes (14.6. 2021) se z opravy v České Třebové vracela do Trutnova lokomotiva 754.048 ... více ...
Aktuality a články