Rekonstrukce ŽST Rychnov n/K., 4.část

Vnější nástupiště, stav ke dni 28.2. 2015
Vnější nástupiště, stav ke dni 28.2. 2015
Po 14ti dnech od poslední fotoreportáže se opět podíváme jak postoupily práce na rekonstrukci stanice Rychnov nad Kněžnou (stav ke dni 8.3. 2015) . Bylo dokončeno nástupiště u výhledové první koleje, zatímco snímek z minulého týdne (vlevo) dokumentuje stav po jeho dokončení ještě bez zábradlí, tento týden je již nástupiště olemováno zábradlím, včetně přístupového chodníku.
 
Práce na stavebním objektu železničního spodku stále pokračují. Nevhodné zeminy (jíly) v oblasti zemní pláně ve směru od výpravní budovy na Častolovice byly odtěženy a nahrazeny novým materiálem. Příští týden budou pokračovat práce na pláni druhým směrem od výpravní budovy, tedy směrem na Solnici. Současně pokračují práce na trativodním systému, který tvoří trativodní šachty s trativody vyústěnými do řeky Kněžná.
Dokončené nástupiště u první koleje
Dokončené nástupiště u první koleje
Celkový pohled na nástupiště
Celkový pohled na nástupiště
Vnější nástupiště, pohled ve směru na Častolovice
Vnější nástupiště, pohled ve směru na Častolovice
Pohled na stávající koleje a na stopu výhledové koleje č.1
Pohled na stávající koleje a na stopu výhledové koleje č.1
Základ pro osvětlovací stožár
Základ pro osvětlovací stožár
Dokončený přístup na nástupiště od výpravní budovy
Dokončený přístup na nástupiště od výpravní budovy
Základy technologického objektu
Základy technologického objektu
Příprava na úpravu zemní pláně u budovy
Příprava na úpravu zemní pláně u budovy
Odjezd osobního vlaku do Častolovic
Odjezd osobního vlaku do Častolovic
Stopa budoucí koleje č.1 s upravenou zemní plání
Stopa budoucí koleje č.1 s upravenou zemní plání
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články