Rekonstrukce ŽST Rychnov n/K., 3.část

Uplynul další týden a my se můžeme opět podívat na postup prací ve stanici Rychnov nad Kněžnou, kde pokročily práce především na výstavbě vnějšího nástupiště, které bude dokončeno na začátku března. Současně probíhají práce na železničním spodku. Trativodní systém podél budoucí koleje č.1 je téměř dokončen, nyní bude probíhat úprava zemní pláně, následovat budou konstrukční vrstvy, štěrkové lože s kolejovým roštem. Stav ke dni 21.2. 2015 je zdokumentován na následujících snímcích:
Celkový pohled, v pozadí se již rýsuje vnější nástupiště
Celkový pohled, v pozadí se již rýsuje vnější nástupiště
Stopa budoucí koleje č.1
Stopa budoucí koleje č.1
Zakousnutí koleje č.1 do nakládkové plochy, poloměr oblouku bude nově R=190m (původně R=180m) s převýšením D=57mm
Zakousnutí koleje č.1 do nakládkové plochy, poloměr oblouku bude nově R=190m (původně R=180m) s převýšením D=57mm
Provoz ve stanici je stále zachován, příjezd Os 20222 od Častolovic
Provoz ve stanici je stále zachován, příjezd Os 20222 od Častolovic
Výstavba vnějšího nástupiště, pohled od výpravní budovy ve směru na Častolovice
Výstavba vnějšího nástupiště, pohled od výpravní budovy ve směru na Častolovice
Hrana vnějšího nástupiště tvořená L prefabrikáty
Hrana vnějšího nástupiště tvořená L prefabrikáty
Hrana tvořená L prefabrikáty před zasypáním
Hrana tvořená L prefabrikáty před zasypáním
Betonáž zídky konce nástupiště
Betonáž zídky konce nástupiště
Práce na přístupové zídce od výpravní budovy
Práce na přístupové zídce od výpravní budovy
Bednění zídky ve směru od výpravní budovy
Bednění zídky ve směru od výpravní budovy
Bednění zídky s výztuží
Bednění zídky s výztuží
Odtěžený štěrk a zemina před výpravní budovou
Odtěžený štěrk a zemina před výpravní budovou
Pohled ve směru na Solnici s položenými trativody
Pohled ve směru na Solnici s položenými trativody
Solnické zhlaví
Solnické zhlaví
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články