Lokomotiva 151.001 již bez reklamy

Po více jak deseti letech, kdy byla skříň lokomotivy řady 151.001 opatřena reklamními nátěry, došlo ke změně, která byla možná pro některé příznivce železnice zklamáním. Lokomotiva obdržela (jako první vozidlo Českých drah) na jaře roku 2002 celoplošnou reklamu, která se stala pro mnohé symbolem vydařené celoplošné reklamy. Tehdy propagovala společnost ČEZ a jejich produkt "Duhová energie" a tak lokomotivě tehdy neřekl nikdo jinak, než Duhovka. Tento reklamní nátěr měla lokomotiva po dobu pěti let a během této doby došlo ke změně loga, kdy místo duhového "e" lokomotiva obdržela na čelech a bocích nové oranžové hranaté "E".
151.001 Hradec Králové (31.8. 2005)
151.001 Hradec Králové (31.8. 2005)
151.001 Lhota pod Přeloučí (11.10. 2006)
151.001 Lhota pod Přeloučí (11.10. 2006)
Po vypršení "nájemní plochy" obdržela lokomotiva nový lak v kombinaci barev červené a žluté propagující vlaky vyšší kategorie EuroCity a InterCity jezdící rychlostí až 160 km/h. Před oficiálním představením lokomotivy (11.4. 2007) v Praze na hlavním nádraží, jezdila lokomotiva několik týdnů pouze v novém laku bez reklamních popisů. Novým prvkem, byl způsob přechodů jednotlivých barev s vystínováním, pro železniční vozidla netradiční.
151.001 Pardubice (22.3. 2007) - 162.020
151.001 Pardubice (22.3. 2007) - 162.020
151.001 Opočínek - měnírna (12.4. 2007)
151.001 Opočínek - měnírna (12.4. 2007)
Po šesti letech v červeno-žlutém kabátu lokomotiva opět na několik týdnů zmizela z tratí do dílen a očekávalo se v jakém nátěru haly dílen opustí. Ač se zdálo (při přepravě z Krnova do Přerova) a možná i očekávalo, že lokomotivu nepotká nový nátěr Českých drah a "Duhovka" bude pokračovat v trendu reklamních nátěrů, nestalo se tak a lokomotiva obdržela modrý korporátní vzhled. Přes prvotní "dětské nemoci", které lokomotivu potrápily na trati po opětovném uvedení do provozu, se snad již situace vrátila do normálu a stroj je pravidelně na čelech vlaků vyšší kategorie.
151.001 Lhota pod Přeloučí (12.1. 2014) - EC 149
151.001 Lhota pod Přeloučí (12.1. 2014) - EC 149
151.001 Pardubice (15.1. 2014) - IC 543
151.001 Pardubice (15.1. 2014) - IC 543
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Čelákovice, 1.část Tento rok se naplno rozjely stavební práce v souvislosti s rekonstrukcí železniční stanici Čelákovice... více ...
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Aktuality a články