Rychlíkové lokomotivy 150.2/151 mění pozvolna kabát

151.020 Bezpraví - Brandýs nad Orlicí (9.10. 2010) - míjení s lokomotivou 150.209
Dne 26.3. 2009 představily v Praze České dráhy oficiálně první vozidla v novém firemním nátěru. Změna se dotkla také původně zeleno-krémových lokomotiv, které se tak postupem času mění do nového uniformního nátěru. Jak se tato změna promítla do vzhledu rychlíkových lokomotiv řady 150.2/151 (dříve označených E499.2) je chronologicky shrnuto v následující fotoreportáži.
 
Nový uniformní nátěr mají zatím tato vozidla (postupně):
 
151.027, 150.226, 151.008 150.213, (151.020), 151.004, 151.011 - původní návrh nátěru
 
151.007, 151.012, 150.202, 151.016, 150.221 - nová verze (nově i 151.020)
151.027 Pardubice (22.12. 2009) - první verze nátěru
151.027 Pardubice (22.12. 2009) - první verze nátěru
150.226 Klučov (24.4. 2010) - první verze nátěru
150.226 Klučov (24.4. 2010) - první verze nátěru
151.008 Bezpraví (15.10. 2011) - první verze nátěru
151.008 Bezpraví (15.10. 2011) - první verze nátěru
150.213 Česká Třebová, odb. Parník (21.7. 2010) - první verze nátěru již s šedým rámem a střechou
150.213 Česká Třebová, odb. Parník (21.7. 2010) - první verze nátěru již s šedým rámem a střechou
151.020 Lhota pod Přeloučí (18.9. 2010) - první verze nátěru již s šedým rámem a střechou, dnes již v nové verzi (foto na konci)
151.020 Lhota pod Přeloučí (18.9. 2010) - první verze nátěru již s šedým rámem a střechou, dnes již v nové verzi (foto na konci)
151.004 Pardubice (6.12. 2010) - první verze nátěru s šedým rámem a střechou + modrý pruh mezi světly
151.004 Pardubice (6.12. 2010) - první verze nátěru s šedým rámem a střechou + modrý pruh mezi světly
151.011 Dobříkov (26.6. 2012) - první verze nátěru s šedým rámem a střechou + modrý pruh mezi světly
151.011 Dobříkov (26.6. 2012) - první verze nátěru s šedým rámem a střechou + modrý pruh mezi světly
151.007 Opočínek (29.1. 2012) - v nové verzi nátěru bez šikmých ploch, který se dnes na vozidla aplikuje
151.007 Opočínek (29.1. 2012) - v nové verzi nátěru bez šikmých ploch, který se dnes na vozidla aplikuje
151.012 Řečany nad Labem (24.7. 2012)
151.012 Řečany nad Labem (24.7. 2012)
150.202 Pardubice (16.11. 2012)
150.202 Pardubice (16.11. 2012)
151.016 Řečany nad Labem - Lhota pod Přeloučí (5.3. 2013)
151.016 Řečany nad Labem - Lhota pod Přeloučí (5.3. 2013)
150.221 Mítkov (23.7. 2013)
150.221 Mítkov (23.7. 2013)
151.020 Dlouhá Třebová (20.7. 2013) - po necelých třech letech s původní verzí
151.020 Dlouhá Třebová (20.7. 2013) - po necelých třech letech s původní verzí "Najbrtu" obržela letošní léto lokomotiva novou verzi nátěru
Z obrázků je patrný vývoj, jakým nový nátěr, zde konkrétně u lokomotiv řady 150.2/151, za uplynulé čtyři roky prošel. Od prvního návrhu s lichoběžníkovými prvky a jeho mutacemi se dnešní podoba podstatně liší. Ani ta ale není zcela jednotná a trochu svádí ke hře „Najdi deset rozdílů“.
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Čelákovice, 1.část Tento rok se naplno rozjely stavební práce v souvislosti s rekonstrukcí železniční stanici Čelákovice... více ...
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Aktuality a články