Zbiroh - Rokycany optimalizace trati

ŽST Rokycany (20.10 2012)
Železniční spojení mezi Prahou a Plzní zrychlila jedna z další dokončených staveb na III. tranzitním železničním koridoru. Jedná se o stavbu s názvem Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany, která byla zahájena v listopadu roku 2009. Délka celého optimalizovaného úseku je 21,2 km a umožní dosáhnout rychlost až V=130 km/h pro klasické soupravy a V=160 km/h pro soupravy s naklápěcí technikou.
Optimalizace železniční tratě spočívala především v úpravách směrových a sklonových poměrů, výměně železničního svršku, sanaci pražcového podloží a úpravách odvodnění železničního spodku. Součástí stavby je také rekonstrukce sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, úpravy trakčního vedení 25 kV a další související práce především na umělých objektech (mosty, podchody, propustky, apod.). Úpravami prošly celkem čtyři železniční stanice - Zbiroh, Kařízek, Holoubkov, Rokycany a zastávky Mýto a Svojkovice, včetně nové zastávky Kařez. Projekt stavby zpracoval SUDOP PRAHA a.s.
Železniční most v Rokycanech (20.10 2012)
Nová zastávka Kařez (20.10 2012)
ŽST Kařízek s novou lávkou pro pěší (20.10 2012)
ŽST Holoubkov (20.10 2012)
Železniční most přes silniční komunikaci - Medový Újezd (20.10 2012)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
FLIRT BMU for Greater Anglia in Velim Testing of one of the first Stadler Flirt UK for British operator Abellio Greater Anglia began... více ...
ŽST Bohuslavice nad Metují Dne 11.9. 2018 byla zahájena výluka na trati 020 v úseku Opočno pod Orlickými horami - Náchod, která ... více ...
Alstom POP for Trenitalia in Velim Alstom began its first dynamic tests at the Velim railway test centre in the Czech Republic. více ...
8.8. 2008 Dnes je tomu přesně 10 let, kdy mezinárodní EC 108 Comenius narazil do zřícené konstrukce silničního mostu ve Studénce... více ...
Aktuality a články