Zbiroh - Rokycany optimalizace trati

ŽST Rokycany (20.10 2012)
Železniční spojení mezi Prahou a Plzní zrychlila jedna z další dokončených staveb na III. tranzitním železničním koridoru. Jedná se o stavbu s názvem Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany, která byla zahájena v listopadu roku 2009. Délka celého optimalizovaného úseku je 21,2 km a umožní dosáhnout rychlost až V=130 km/h pro klasické soupravy a V=160 km/h pro soupravy s naklápěcí technikou.
Optimalizace železniční tratě spočívala především v úpravách směrových a sklonových poměrů, výměně železničního svršku, sanaci pražcového podloží a úpravách odvodnění železničního spodku. Součástí stavby je také rekonstrukce sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, úpravy trakčního vedení 25 kV a další související práce především na umělých objektech (mosty, podchody, propustky, apod.). Úpravami prošly celkem čtyři železniční stanice - Zbiroh, Kařízek, Holoubkov, Rokycany a zastávky Mýto a Svojkovice, včetně nové zastávky Kařez. Projekt stavby zpracoval SUDOP PRAHA a.s.
Železniční most v Rokycanech (20.10 2012)
Nová zastávka Kařez (20.10 2012)
ŽST Kařízek s novou lávkou pro pěší (20.10 2012)
ŽST Holoubkov (20.10 2012)
Železniční most přes silniční komunikaci - Medový Újezd (20.10 2012)
X’Trapolis Cityduplex (VUZ Velim, CZ) One of the first X’Trapolis Cityduplex EMUs is present at the Velim test circuit now... více ...
Nové vozy pro ČD ve Velimi První osobní vůz vyráběný konsorciem Siemens Mobility a Škoda Transportation určený pro České dráhy se nyní podrobuje testům na zkušebním okruhu ... více ...
Aventra for West Midlands Railway (Velim) Test Centre VUZ Velim (Czech Republic) více ...
Stadler FLIRT EMU for SŽ (Velim) One of the types of vehicles currently on test at the VUZ test centre Velim is the new FLIRT EMU for Slovenian Railways...

více ...
Aktuality a články