Zbiroh - Rokycany optimalizace trati

ŽST Rokycany (20.10 2012)
Železniční spojení mezi Prahou a Plzní zrychlila jedna z další dokončených staveb na III. tranzitním železničním koridoru. Jedná se o stavbu s názvem Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany, která byla zahájena v listopadu roku 2009. Délka celého optimalizovaného úseku je 21,2 km a umožní dosáhnout rychlost až V=130 km/h pro klasické soupravy a V=160 km/h pro soupravy s naklápěcí technikou.
Optimalizace železniční tratě spočívala především v úpravách směrových a sklonových poměrů, výměně železničního svršku, sanaci pražcového podloží a úpravách odvodnění železničního spodku. Součástí stavby je také rekonstrukce sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, úpravy trakčního vedení 25 kV a další související práce především na umělých objektech (mosty, podchody, propustky, apod.). Úpravami prošly celkem čtyři železniční stanice - Zbiroh, Kařízek, Holoubkov, Rokycany a zastávky Mýto a Svojkovice, včetně nové zastávky Kařez. Projekt stavby zpracoval SUDOP PRAHA a.s.
Železniční most v Rokycanech (20.10 2012)
Nová zastávka Kařez (20.10 2012)
ŽST Kařízek s novou lávkou pro pěší (20.10 2012)
ŽST Holoubkov (20.10 2012)
Železniční most přes silniční komunikaci - Medový Újezd (20.10 2012)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
CAF Mk.5a + Class 68 in Velim S několikatýdenním zpožděním dorazily z Anglie na okruh u Velimi lokomotivy řady 68... více ...
Bobina v Hradci Králové Ostře sledovaná bobina E499.0042 se rozhodla, že celý velikonoční víkend... více ...
Německá 52.8079 v Hradci Králové Dne 24.3. 2018 přivezla německá parní lokomotiva řady 52 zvláštní vlak na trase Cottbus - Hradec Králové... více ...
CAF Mk.5A in Velim Dne 21.3. 2018 byly na zkušebním okruhu u Velimi zahájeny testovací jízdy s pětivozovou soupravou Mk5A... více ...
Aktuality a články