Zbiroh - Rokycany optimalizace trati

ŽST Rokycany (20.10 2012)
Železniční spojení mezi Prahou a Plzní zrychlila jedna z další dokončených staveb na III. tranzitním železničním koridoru. Jedná se o stavbu s názvem Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany, která byla zahájena v listopadu roku 2009. Délka celého optimalizovaného úseku je 21,2 km a umožní dosáhnout rychlost až V=130 km/h pro klasické soupravy a V=160 km/h pro soupravy s naklápěcí technikou.
Optimalizace železniční tratě spočívala především v úpravách směrových a sklonových poměrů, výměně železničního svršku, sanaci pražcového podloží a úpravách odvodnění železničního spodku. Součástí stavby je také rekonstrukce sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, úpravy trakčního vedení 25 kV a další související práce především na umělých objektech (mosty, podchody, propustky, apod.). Úpravami prošly celkem čtyři železniční stanice - Zbiroh, Kařízek, Holoubkov, Rokycany a zastávky Mýto a Svojkovice, včetně nové zastávky Kařez. Projekt stavby zpracoval SUDOP PRAHA a.s.
Železniční most v Rokycanech (20.10 2012)
Nová zastávka Kařez (20.10 2012)
ŽST Kařízek s novou lávkou pro pěší (20.10 2012)
ŽST Holoubkov (20.10 2012)
Železniční most přes silniční komunikaci - Medový Újezd (20.10 2012)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
TPExpress Class 397 in Velim The Class 397 Civity is a class of electric multiple unit for TransPennine Express by Spanish rolling stock manufacturer CAF... více ...
CAF Oaris for Flytoget in Velim CAF will supply the new high-speed trains... více ...
Rock Hitachi - More photos The first completely built train is doing tests in Velim... více ...
Civity Class 331 EMU in Velim The first class 331 Civity EMU for Arriva Trains Northern was tested ... více ...
Aktuality a články