Zbiroh - Rokycany optimalizace trati

ŽST Rokycany (20.10 2012)
Železniční spojení mezi Prahou a Plzní zrychlila jedna z další dokončených staveb na III. tranzitním železničním koridoru. Jedná se o stavbu s názvem Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany, která byla zahájena v listopadu roku 2009. Délka celého optimalizovaného úseku je 21,2 km a umožní dosáhnout rychlost až V=130 km/h pro klasické soupravy a V=160 km/h pro soupravy s naklápěcí technikou.
Optimalizace železniční tratě spočívala především v úpravách směrových a sklonových poměrů, výměně železničního svršku, sanaci pražcového podloží a úpravách odvodnění železničního spodku. Součástí stavby je také rekonstrukce sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, úpravy trakčního vedení 25 kV a další související práce především na umělých objektech (mosty, podchody, propustky, apod.). Úpravami prošly celkem čtyři železniční stanice - Zbiroh, Kařízek, Holoubkov, Rokycany a zastávky Mýto a Svojkovice, včetně nové zastávky Kařez. Projekt stavby zpracoval SUDOP PRAHA a.s.
Železniční most v Rokycanech (20.10 2012)
Nová zastávka Kařez (20.10 2012)
ŽST Kařízek s novou lávkou pro pěší (20.10 2012)
ŽST Holoubkov (20.10 2012)
Železniční most přes silniční komunikaci - Medový Újezd (20.10 2012)
Rekonstrukce žst. Vsetín V roce 2021 se naplno rozjela dlouho očekávaná rekonstrukce železniční stanice Vsetín a přilehlého traťového úseku ve směru Ústí u Vsetína ... více ...
New Chinese trains for WESTbahn One of four double-deck electric multiple-units which CRRC Zhuzhou is to lease to Austrian open access passenger operator Westbahn has arrived at the Velim test centre ... více ...
Skoda Varsovia na testach w Czechach Skoda Varsovia - testy nowego pociągu metra dla Warszawy ... více ...
Čtyřvozová jednotka pro JMK - VÚŽ Velim První čtyřvozová jednotka pro JMK se momentálně podrobuje testům na zkušebním okruhu VÚŽ Velim... více ...
Aktuality a články