Talgo opět v Čechách

380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
Po více jak 20ti letech k nám zavítala španělská souprava známá pod obchodním názvem Talgo. V roce 1991 se k nám podívala v rámci prezentační jízdy 10ti vozová souprava a doprovod ji na cestě do Prahy dělala lokomotiva řady 363. Letos se sem podívala 20ti vozová souprava určená pro Ruské železnice, která se zde testuje na zkušebním okruhu u Velimi. Tento článkový vlak s jednonápravovými podvozky má povolenou maximální rychlost V=200 km/h, kterou při testovacích jízdách také využívá a to za pomoci české lokomotivy řady 380.
Talgo, Praha (9.3. 1991)
Talgo, Praha (9.3. 1991)
Talgo, Praha (9.3. 1991)
Talgo, Praha (9.3. 1991)
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
380.007 + Talgo (4.9. 2014) Velim
Rekonstrukce ŽST Vsetín - 3.část Stavební práce ve stanici stále probíhají v liché skupině kolejí ... více ...
Stadler KISS pro ZSSK První ze čtyř šestivozových elektrických jednotek pro ZSSK se momentálně nachází na zkušebním okruhu VUZ Velim ... více ...
Nový most přes Labe - 1.část V souvislosti s rekonstrukcí tratě mezi stanicemi Pardubice-Rosice nad Labem a Stéblová ... více ...
Rekonstrukce ŽST Vsetín - 2.část Po více jak půlroce se opět podíváme, jak pokročily stavební práce na rekonstrukci stanice Vsetín ... více ...
Aktuality a články