Stadler EC250 in Velim

Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250

Erste EC250/Giruno ist in Tschechien (Versuchsring Velim). Diese neue elektrische Einheiten ist ein 202 Meter langer 11-teiliger Gliederzug von Stadler Rail. Ab 2019 sollen die Züge für die Schweizerischen Bundesbahnen (SBB) durch den neuen NEAT-Gotthard-Basistunnel zum Einsatz kommen.

První elektrická jednotka EC250/Giruno je momentálně (od 15.7. 2017) v České republice (VÚŽ Velim), kde se podrobuje náročným testům (do ledna 2018). Tato souprava od firmy Stadler Rail se skládá z 11 vozů a je dlouhá 202 metrů. Nové vlaky budou provozovat Švýcarské spolkové dráhy (SBB) od roku 2019 mezi Curychem a Milánem přes nový Gotthardský tunel.
Stadler EC250 Velim (8.8.2017),  Lok 740.420 + 501.001
Stadler EC250 Velim (8.8.2017), Lok 740.420 + 501.001
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
 
Jednotka byla představena v roce 2016 na želeničním veletrhu InnoTrans v Berlíně:
 
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Skovice - nepřetržitá výluka V polovině září začala na trati Čáslav - Třemošnice nepřetržitá výluka ... více ...
Praha-Vysočany, 1.část Rekonstrukce žst. Praha-Vysočany je součástí stavby Optimalizace traťového úseku Mstětice (mimo) – Praha-Vysočany (včetně)... více ...
Třícestná výhybka - Skovice Jedna z možností, jak zkrátit zhlaví a prodloužit užitnou délku kolejí, bylo v minulosti použití výhybkové konstrukce, která umožnila odbočení hned do dvou dalších směrů ... více ...
Cesta do Ústí u Vsetína Jako kluk jsem často trávil své prázdniny na Valašsku v Ústí u Vsetína ... více ...
Aktuality a články