Stadler EC250 in Velim

Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250

Erste EC250/Giruno ist in Tschechien (Versuchsring Velim). Diese neue elektrische Einheiten ist ein 202 Meter langer 11-teiliger Gliederzug von Stadler Rail. Ab 2019 sollen die Züge für die Schweizerischen Bundesbahnen (SBB) durch den neuen NEAT-Gotthard-Basistunnel zum Einsatz kommen.

První elektrická jednotka EC250/Giruno je momentálně (od 15.7. 2017) v České republice (VÚŽ Velim), kde se podrobuje náročným testům (do ledna 2018). Tato souprava od firmy Stadler Rail se skládá z 11 vozů a je dlouhá 202 metrů. Nové vlaky budou provozovat Švýcarské spolkové dráhy (SBB) od roku 2019 mezi Curychem a Milánem přes nový Gotthardský tunel.
Stadler EC250 Velim (8.8.2017),  Lok 740.420 + 501.001
Stadler EC250 Velim (8.8.2017), Lok 740.420 + 501.001
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
 
Jednotka byla představena v roce 2016 na želeničním veletrhu InnoTrans v Berlíně:
 
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Další testy Belgičanky První z dvanácti původně belgických lokomotiv řady 12 (nově 365) je už k vidění v běžném provozu... více ...
Bobina ve službách RegioJetu Na dva dny byla plánovaně nasazena do čela souprav RegioJetu legendární bobina 140.079... více ...
Žehlička v osobní dopravě Nedostatek provozních lokomotiv řady 163 způsobil mimořádné nasazení žehličky řady 111 do čela osobních vlaků... více ...
Aktuality a články