Soupravy push-pull v okolí Bratislavy

V rámci "Operačního programu Doprava (OPD) pro roky 2007 až 2013 pořídila Železničná spoločnost Slovensko, a.s. (ZSSK Slovensko) deset nových souprav. Ty vyrobila Škoda Vagonka v Ostravě a jsou sestaveny z řídícího vozu a dvou vozů vložených. K vedení souprav bylo upraveno 10 starších lokomotivy vyrobených ve Škodě Plzeň v roce 1988, které dopnily v roce 2012 úplně nové škodovácké lokomotivy řady 381. Push-Pully jazdí do Bratislavy na tratích ze stanice Kúty, Leopoldova a Nových Zámků. Nedostatek hnacích vozidel způsobený výpadkem dvou lokomotiv řady 263.005 a 010 zničených při nehodě v loňském roce (lokomotiva 263.010 od července opět provozní) a "dětské nemoci" lokomotiv řady 381 způsobují, že moderní soupravy tahají lokomotivy určené pro klasické soupravy a tak se vždy musí v koncové stanici přesunout na začátek soupravy. Tím se efekt neobjíždění souprav poněkud ztrácí. Situace by se snad měla časem zlepšit, do té doby je možné pořídit snímky, které by za normální situace nevznikly.

263.011 Bratislava Vinohrady (10.7. 2013) - Os 3023 z Bratislavy do Leopoldova
263.011 Bratislava Vinohrady (10.7. 2013) - Os 3023 z Bratislavy do Leopoldova
263.004 Bratislava Vinohrady (10.7. 2013) - Os 4608 z Nových Zámků do Bratislavy
263.004 Bratislava Vinohrady (10.7. 2013) - Os 4608 z Nových Zámků do Bratislavy
263.006 Pezinok zastávka (8.7. 2013) - Os 3023 z Bratislavy do Leopoldova
263.006 Pezinok zastávka (8.7. 2013) - Os 3023 z Bratislavy do Leopoldova
263.012 Bratislava Lamač (7.7. 2013) - nasazení na klasické soupravě Os 2020 z Bratislavy do stanice Kúty
263.012 Bratislava Lamač (7.7. 2013) - nasazení na klasické soupravě Os 2020 z Bratislavy do stanice Kúty
381.002 Pezinok (8.7. 2013) - Os 2011 ze stanice Kúty přes Bratislavu do Leopoldova
381.002 Pezinok (8.7. 2013) - Os 2011 ze stanice Kúty přes Bratislavu do Leopoldova
381.001 Pezinok zastávka (7.7. 2013) - Os 3019 z Bratislavy do Leopoldova na (pro tyto lokomotivy) netradičním výkonu
381.001 Pezinok zastávka (7.7. 2013) - Os 3019 z Bratislavy do Leopoldova na (pro tyto lokomotivy) netradičním výkonu
381.001 Lamač (7.7. 2013) - Os 2024 z Bratislavy do stanice Kúty na (pro tyto lokomotivy) netradičním výkonu
381.001 Lamač (7.7. 2013) - Os 2024 z Bratislavy do stanice Kúty na (pro tyto lokomotivy) netradičním výkonu
381.001 Bratislava Vinohrady (8.7 2013) - Os 3038 z Leopoldova do Bratislavy na (pro tyto lokomotivy) netradičním výkonu
381.001 Bratislava Vinohrady (8.7 2013) - Os 3038 z Leopoldova do Bratislavy na (pro tyto lokomotivy) netradičním výkonu
240.136 Pezinok zastávka (8.7. 2013) - na Os 3019 z Bratislavy do Leopoldova jako náhrada za lokomotivu 263 (381)
240.136 Pezinok zastávka (8.7. 2013) - na Os 3019 z Bratislavy do Leopoldova jako náhrada za lokomotivu 263 (381)
240.089 Bratislava Vinohrady (10.7. 2013) - na Os 2011 ze stanice Kúty do Leopoldova jako náhrada za lokomotivu 263 (381)
240.089 Bratislava Vinohrady (10.7. 2013) - na Os 2011 ze stanice Kúty do Leopoldova jako náhrada za lokomotivu 263 (381)
240.089 Bratislava Mladá Garda (10.7. 2013) - na Os 3026 z Leopoldova do Bratislavy jako náhrada za lokomotivu řady 263 (381)
240.089 Bratislava Mladá Garda (10.7. 2013) - na Os 3026 z Leopoldova do Bratislavy jako náhrada za lokomotivu řady 263 (381)
Na všech soupravách je popis s informacemi o pořízení souprav
Na všech soupravách je popis s informacemi o pořízení souprav
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články