Rekonstrukce ŽST Častolovice, 7.část

Častolovice
S blížícím se koncem roku se blíží i konec rekonstrukce železniční stanice Častolovice a Rychnov nad Kněžnou. Obě stanice jsou součástí stavby "Zvýšení kapacity trati Týniště nad Orlicí - Častolovice, Rekonstrukce žst. Častolovice". V současné době jsou základní práce na železničním svršku a spodku hotové, obdobně tak na nástupištích, vyjma drobných úprav, které nemají dopad na železniční provoz. Nyní finišují práce především v profesi zabezpěčovací zařízení. Následující snímky dokumentují stav z přelomu měsíce října/listopadu.
Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015)
Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015)
Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m
Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m
Pohled na kostelecké/rychnovské zhlaví, spojka z rychnovské trati (vlevo) zde před rekonstrukcí citelně chyběla
Celkový pohled na kolejiště, vlevo vlečka Saint-Gobain, vpravo odstavná kolej pro motorové soupravy směr Rychnov nad Kněžnou
Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m)
Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m)
Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015)
Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015)
Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015)
Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015)
Týnišťské zhlaví
Střední část stanice
Kostelecké/Rychnovské zhlaví
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Další testy Belgičanky První z dvanácti původně belgických lokomotiv řady 12 (nově 365) je už k vidění v běžném provozu... více ...
Bobina ve službách RegioJetu Na dva dny byla plánovaně nasazena do čela souprav RegioJetu legendární bobina 140.079... více ...
Žehlička v osobní dopravě Nedostatek provozních lokomotiv řady 163 způsobil mimořádné nasazení žehličky řady 111 do čela osobních vlaků... více ...
Odklony přes Hradec Králové Spadlá trolej na vjezdu do Pardubic ve směru od Kostěnic zcela ochromila dopravu na koridorové trati... více ...
Aktuality a články