Rekonstrukce ŽST Častolovice, 7.část
S blížícím se koncem roku se blíží i konec rekonstrukce železniční stanice Častolovice a Rychnov nad Kněžnou. Obě stanice jsou součástí stavby "Zvýšení kapacity trati Týniště nad Orlicí - Častolovice, Rekonstrukce žst. Častolovice". V současné době jsou základní práce na železničním svršku a spodku hotové, obdobně tak na nástupištích, vyjma drobných úprav, které nemají dopad na železniční provoz. Nyní finišují práce především v profesi zabezpěčovací zařízení. Následující snímky dokumentují stav z přelomu měsíce října/listopadu.
![Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015) Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015)](files/cst_07/15-11-04-castolovice-2462z.jpg)
Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015)
![Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m](files/cst_07/15-11-04-castolovice-2513z.jpg)
Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m
![Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015) Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)](files/cst_07/15-11-04-castolovice-2514z.jpg)
Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
![Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m) Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m)](files/cst_07/15-11-04-castolovice-2522z.jpg)
Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m)
![Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015) Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)](files/cst_07/15-10-31-castolovice-2255z.jpg)
Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
![Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015) Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015)](files/cst_07/15-10-31-castolovice-2242z.jpg)
Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015)
![Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015) Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)](files/cst_07/15-10-31-castolovice-2259z.jpg)
Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
![Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015) Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)](files/cst_07/15-10-31-castolovice-2258z.jpg)
Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
![Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015) Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015)](files/cst_07/15-10-31-castolovice-2251z.jpg)
Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015)