Rekonstrukce ŽST Častolovice, 7.část

Častolovice
S blížícím se koncem roku se blíží i konec rekonstrukce železniční stanice Častolovice a Rychnov nad Kněžnou. Obě stanice jsou součástí stavby "Zvýšení kapacity trati Týniště nad Orlicí - Častolovice, Rekonstrukce žst. Častolovice". V současné době jsou základní práce na železničním svršku a spodku hotové, obdobně tak na nástupištích, vyjma drobných úprav, které nemají dopad na železniční provoz. Nyní finišují práce především v profesi zabezpěčovací zařízení. Následující snímky dokumentují stav z přelomu měsíce října/listopadu.
Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015)
Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015)
Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m
Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m
Pohled na kostelecké/rychnovské zhlaví, spojka z rychnovské trati (vlevo) zde před rekonstrukcí citelně chyběla
Celkový pohled na kolejiště, vlevo vlečka Saint-Gobain, vpravo odstavná kolej pro motorové soupravy směr Rychnov nad Kněžnou
Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m)
Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m)
Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)
Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015)
Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015)
Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)
Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015)
Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015)
Týnišťské zhlaví
Střední část stanice
Kostelecké/Rychnovské zhlaví
Stadler TILO trains on tests in CZ Test Centre VÚŽ Velim (Czech Republic) více ...
Traxx MS3 ČD Cargo (Velim) Tento měsíc se na zkušebním okruhu u Velimi vystřídaly hned dvě verze lokomotiv Traxx MS3... více ...
Traxx MS3 (Velim) Dne 2.4.2020 probíhaly na zkušebním okruhu u Velimi zkušební jízdy s dvojicí lokomotiv řady 188 ... více ...
Další lokomotivy Vectron pro Metrans Zatímco první Vectron pro Metrans je již několik dní v provozu, další z desetikusové série... více ...
Aktuality a články