Rekonstrukce ŽST Častolovice, 3.část

Po zprovoznění kolejové spojky na rychnovském zhlaví, která umožnila převedení dopravy na koleje vzdálenější od výpravní budovy, se stavební práce přesunuly do oblasti nástupišť. Jazykové nástupiště, které bude sloužit především pro směr Rychnov nad Kněžnou dostává svou definitivní podobu. Nyní probíhají práce na přístupových plochách okolo výpravní budovy a železničním spodku (snímky zachycují stav ke dni 2.6. 2015):
Stavební práce u výpravní budovy
Stavební práce u výpravní budovy
Příchod na provizorní nástupiště
Příchod na provizorní nástupiště
Dokončené hrany nástupiště, zatím bez vydláždění
Dokončené hrany nástupiště, zatím bez vydláždění
Bednění betonového zarážedla, část výpravní budovy vlevo od zarážedla, kde je nyní technologie bude zdemolována po přepojení do nové technologické budovy
Bednění betonového zarážedla, část výpravní budovy vlevo od zarážedla, kde je nyní technologie bude zdemolována po přepojení do nové technologické budovy
Pokládka dlažby na nástupišti
Pokládka dlažby na nástupišti
Pohled z oblasti budoucí koleje pro směr Rychnov nad Kněžnou
Pohled z oblasti budoucí koleje pro směr Rychnov nad Kněžnou
Konec jazykového nástupiště, pohled směr Rychnov nad Kněžnou
Konec jazykového nástupiště, pohled směr Rychnov nad Kněžnou
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
TPExpress Class 397 in Velim The Class 397 Civity is a class of electric multiple unit for TransPennine Express by Spanish rolling stock manufacturer CAF... více ...
CAF Oaris for Flytoget in Velim CAF will supply the new high-speed trains... více ...
Rock Hitachi - More photos The first completely built train is doing tests in Velim... více ...
Civity Class 331 EMU in Velim The first class 331 Civity EMU for Arriva Trains Northern was tested ... více ...
Aktuality a články