Rekonstrukce ŽST Častolovice, 2.část

Po vložení kolejové spojky na rychnovském zhlaví, se přesunuly práce k výpravní budově, kde probíhá výstavba jazykového nástupiště. Vytrhané jsou koleje před výpravní budovou a pro nástup a výstup cestujících jsou k dispozici úrovňová nástupiště u zbylých dvou kolejí, které slouží jak pro směr Letohrad, tak i Rychnov nad Kněžnou. Z tohoto důvodu bylo u nejvzdálenější koleje vybudováno provizorní sypané nástupiště délky 170 m.
 
Nové nástupiště bude mít stejně jako ve stanici Rychnov nad Kněžnou nástupišťní hranu z prefabrikátů tvaru "L" s výškou hrany 550 mm nad temenem kolejnice, což bude příjemná změna pro cestující při nástupu do soupravy. Následující snímky dokumentují stav ke dni 19.5. 2015:
Vytrhané dvě koleje nejblíže od výpravní budovy, u zbylých dvou kolejí je původní a nové provizorní nástupiště
Vytrhané dvě koleje nejblíže od výpravní budovy, u zbylých dvou kolejí je původní a nové provizorní nástupiště
V pozadí výstavba jazykového nástupiště pro směr Rychnov nad Kněžnou s přístupem od výpravní budovy
V pozadí výstavba jazykového nástupiště pro směr Rychnov nad Kněžnou s přístupem od výpravní budovy
Provizorní nástupiště pro trať Letohrad - Týniště, dále pak původní nástupiště nyní využívané pro rychnovskou trať
Provizorní nástupiště pro trať Letohrad - Týniště, dále pak původní nástupiště nyní využívané pro rychnovskou trať
Základová deska pro uložení L prefabrikátů, vpravo technologický objekt
Základová deska pro uložení L prefabrikátů, vpravo technologický objekt
Interiér technologické budovy
Interiér technologické budovy
Návěstidla původně umístěná u snesených kolejí
Návěstidla původně umístěná u snesených kolejí
Usazování L prefabrikátů na základovou desku
Usazování L prefabrikátů na základovou desku
Jazykové nástupiště ve výstavbě
Jazykové nástupiště ve výstavbě
Oblast před výpravní budovou, kde bude nově plocha s přístupem na nástupiště
Oblast před výpravní budovou, kde bude nově plocha s přístupem na nástupiště
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články