Řada 363 opět na ŽZO u Velimi
Po více jak 33 letech se lokomotivy řady 363 opět podrobily testům na ŽZO u Velimi. Po roce 1980 byly tyto lokomotivy (ještě pod označením ES499.1, později 363) podrobovány náročným testům před jejich dodáním tehdejším Československým státním drahám. Některé z nich byly dodány i do depa Bratislava. Po rozdělení republiky po roce 1993 zůstaly tyto dvousystémové lokomotivy ve svých domovských depech a právě slovenské lokomotivy, nyní patřící dopravci ZSSK Cargo, se opět podrobily testům po rozsáhlé rekonstrukci.
Ta spočívala jak v kompletní rekonstrukci elektrické výzbroje, tak v možnosti zapojení do vícečlenného řízení. Fotografie zachycují lokomotivy při zkouškách EMC (Elektromagnetická kompatibilita), kdy se zkoumá vliv účinků vozidel na ostatní zařízení na trati, především zabezpečovací zařízení, přejezdy...
363.103 Velim (29.11. 2014) společně s 363.104,142,138,106
363.103 Velim (29.11. 2014) společně s 363.104,142,138,106 a dvěma měřícími vozy
363.103 Velim (29.11. 2014) společně s 363.104,142,138,106 a dvěma měřícími vozy
363.103 Velim (29.11. 2014) společně s 363.104,142,138,106 a dvěma měřícími vozy
363.103 Velim (29.11. 2014) společně s 363.104,142