Polské Pendolino v Čechách

Koncem dubna (24.4. 2014) dorazilo do České republiky na testy nové Pendolino čtvrté generace určené pro polské dráhy. Jednotky jsou vyráběny v italském závodu Alstom a již od loňského léta postupně dodávány přes Rakousko a Českou republiku do Polska, celkem jich bude takto přepraveno 20. První z nich 370.001 se nyní nachází na známém zkušebním okruhu u Velimi, kde se podrobuje testům.
370.001 Velim (22.5. 2014)
Ačkoliv se jedná o jednotku, která již ze svého názvu (Pendolino=houpačka), umožňuje naklápění skříně v obloucích a tedy průjezd oblouky vyššími rychlostmi než klasické soupravy, dopravce PKP si tento systém do jednotek neobjednal. Důvodem je plánované nasazování jednotek na tratích, kde jsou převážně přímé úseky nebo oblouky o velkých poloměrech, kde by se tento systém nevyužil.
370.001 Velim (20.5. 2014)
370.001 Velim (20.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
370.001 Velim (22.5. 2014)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články