Měřicí vlak v Hradci Králové

Lokomotiva 380.004 z lávky nad hradeckým nádražím
Ve dnech 18. a 19. listopadu probíhaly zkušební jízdy mezi stanicemi Hradec Králové a Pardubice pro ověření způsobilosti trakčního vedení pro rychlost V=160 km/h a to mezistaničním úseku Stéblová - Opatovice nad Labem, který prošel celkovou modernizací a zdvoukolejněním. Měření sice probíhalo pouze ve zmíněném úseku, ale měřicí vůz, bylo potřeba vždy při měření zařadit na konec vlaku. Důvodem je to, aby nedocházelo při měření k ovlivnění trakčního vedení hnacím vozidlem. 
Jedno takové "přeskládání" soupravy je zachyceno na níže uvedených snímcích ve stanici Hradec Králové. Jako vložená souprava posloužily nedávno zmodernizované vozy pro rychlost 160 km/h, které se od nového grafikonu vlakové dopravy plně zařadí do provozu.
380.004 po příjezdu z Pardubic do HK po první zkušební jízdě (19.11. 2015)
380.004 po příjezdu z Pardubic do HK po první zkušební jízdě (19.11. 2015)
380.004 při odstupování od soupravy
380.004 při odstupování od soupravy
Objíždění soupravy
Objíždění soupravy
Měřicí vůz odstavený při objíždění soupravy
Měřicí vůz odstavený při objíždění soupravy
Detail měřicího vozu trakčního vedení
Detail měřicího vozu trakčního vedení
Nové označení dopravce na vozech
Nové označení dopravce na vozech
Původní výrobní štítek společně s novým na jednom z vozů soupravy
Původní výrobní štítek společně s novým na jednom z vozů soupravy
Modernizací prošly i podvozky vozů
Modernizací prošly i podvozky vozů
Odpočinek před další jízdou
Odpočinek před další jízdou
380.004 připravená na další jízdu do Pardubic s odjezdem v 9:45
380.004 připravená na další jízdu do Pardubic s odjezdem v 9:45
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články