Facelift 754.050

754.050 Hradec Králové (26.2. 2008)
Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru a rozšířil flotilu barevných brejlovců v lokomotivním depu Trutnov. Na "pražských" rychlících z Hradce Králové do Trutnova a Letohradu se tak střídaly lokomotivy v různých barevných mutacích. Situace se ve vozbě rychlíků "čtyřkami" začala měnit po příchodu zmodernizovaných lokomotiv (původně 750) nově 750.7. Ty začaly z čela rychlíků postupně barevné čtyřky vytlačovat a některé z lokomotiv se přesunuly do depa Děčín (754.051,061). Zbývající zelená 030 a oranžová 050 zatím stále v Trutnově pobývají a zasahují do provozu spíše letmo. 
 
 
 
Pomerančová 050 tak postupně ztrácela svůj původní zářící lak a pravidelná péče se kterou se trutnovští o své stroje starají se přesunula na zaturnusované stroje 750.7. Letos v létě se ale situace změnila a na řadu přišla oranžová 050. Málo kdo už věřil, že se matné a provozem ošlehané oranžové barvě vrátí původní lesknoucí se vzhled. Desítky hodiny náročné práce však udělaly své a nyní je lokomotiva ve stavu, v jakém na konci roku 2007 opustila dílny. Poprvé vyrazila padesátka s ještě nedoleštěnou střechou dne 13.6. 2017:
754.050 Velké Svatoňovice (13.6. 2017)
754.050 Velké Svatoňovice (13.6. 2017)
Následovaly další hodiny práce v depu Trutnov a na konci července již vyrazila v plné kráse na trať společně se svou modrou sestrou 754.060 na výlet do Hradce Králové.
754.050 Suchovršice - Velké Svatoňovice (30.7. 2017) - společně s 754.060, R 932
754.050 Suchovršice - Velké Svatoňovice (30.7. 2017) - společně s 754.060, R 932
754.050 Rychnovek (30.7. 2017)
754.050 Rychnovek (30.7. 2017)
Následující snímky dokumentují provoz od roku 2008 do současnosti a jsou seřazeny dle data pořízení:
754.050 Hradec Králové (29.2. 2008)
754.050 Hradec Králové (29.2. 2008)
754.050 Blešno (12.5. 2008)
754.050 Blešno (12.5. 2008)
754.050 Suchovršice (10.5. 2008)
754.050 Suchovršice (10.5. 2008)
754.050 Červený Kostelec (10.5. 2008)
754.050 Červený Kostelec (10.5. 2008)
754.050 Olešnice (11.5. 2008)
754.050 Olešnice (11.5. 2008)
754.050 Čestice (12.5. 2008)
754.050 Čestice (12.5. 2008)
754.050 Potštejn (26.5. 2008)
754.050 Potštejn (26.5. 2008)
754.050 Červený Kostelec (6.9. 2008)
754.050 Červený Kostelec (6.9. 2008)
754.050 Červený Kostelec (17.5. 2009)
754.050 Červený Kostelec (17.5. 2009)
754.050 Červený Kostelec (22.10. 2010)
754.050 Červený Kostelec (22.10. 2010)
754.050 Červený Kostelec (22.10. 2010)
754.050 Červený Kostelec (22.10. 2010)
754.050 Červený Kostelec (30.12. 2010)
754.050 Červený Kostelec (30.12. 2010)
754.050 Červený Kostelec (30.12. 2010)
754.050 Červený Kostelec (30.12. 2010)
754.050 Červený Kostelec - Rtyně (19.1. 2011)
754.050 Červený Kostelec - Rtyně (19.1. 2011)
754.050 Červený Kostelec (29.1. 2011)
754.050 Červený Kostelec (29.1. 2011)
754.050 Červený Kostelec (16.5. 2011)
754.050 Červený Kostelec (16.5. 2011)
754.050 Červený Kostelec (24.10. 2015)
754.050 Červený Kostelec (24.10. 2015)
754.050 Suchovršice - Svatoňovice (24.10. 2015)
754.050 Suchovršice - Svatoňovice (24.10. 2015)
754.050 Červený Kostelec (3.11. 2015) - R 930
754.050 Červený Kostelec (3.11. 2015) - R 930
754.050 Velké Svatoňovice - Suchovršice (3.11. 2015) - R 925
754.050 Velké Svatoňovice - Suchovršice (3.11. 2015) - R 925
754.050 Hostinné (4.4. 2016)
754.050 Hostinné (4.4. 2016)
754.050 Předměřice - Hradec Králové (14.4. 2017)
754.050 Předměřice - Hradec Králové (14.4. 2017)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Další testy Belgičanky První z dvanácti původně belgických lokomotiv řady 12 (nově 365) je už k vidění v běžném provozu... více ...
Aktuality a články