Další invaze šestikol na západ

181.084 Hradec Králové-Slezské Předměstí - společně s 123.009
181.084 Hradec Králové-Slezské Předměstí - společně s 123.009
Elektrárna Opatovice nad Labem (8.8. 2013)
Dne 5.1. 2016 začala další, už třetí vlna, návozu polského úhlí do opatovické elektrárny za účasti legendárních šestikoláků řady 181/182. Poprvé po mnoha letech se do východních Čech podívaly tyto stroje v září roku 2014. Tehdy to byly cca 3 vlaky každý den, s postupným útlumem v závěru roku 2014. Další vlna započala (již ale s menší intenzitou dopravy polského uhlí) v polovině března  2015 a skončila po několika týdnech. Třetí vlna dodávek polského uhlí pro elektrárnu EOp, která dnes započala, bude s největší pravděpodobností opět s intenzitou cca 3 vlaky denně. Jaká bude realita ukáží následující dny. Jednotlivé snímky dopravy uhlí z Petrovic u Karviné do Opatovic budou průběžně doplňovány.
181.084 Hradec Králové-Slezské Předměstí (5.1. 2016) - Pn 63090
181.084 Hradec Králové-Slezské Předměstí (5.1. 2016) - Pn 63090
Druhý den (6.1. 2016) se do elektrárny otočila opět lokomotiva 181.084, která byla zachycena ve večerních hodinách ve stanici Hradec Králové při střídání strojvedoucích. Tento den se do EOp podíval i stroj 182.168 a 181.069.
181.084 Hradec Králové (6.1. 2016)
181.084 Hradec Králové (6.1. 2016)
Čtvrteční den 7.1. 2016 návoz uhlí utichl, v pátek dopoledne dorazila s uhlím do Opatovic 181.069, která při zpáteční cestě s prázdnými vozy obdržela v HK hl. n. ještě dalších 8 uhláků, takže celková délka vlaku byla cca 600 m. Odpoledne popojela na Slezské Předměstí, kde čekala na "čerstvého" strojvedoucího do večerních hodin. Ještě v noci pak dovezla svůj vlak do EOp lokomotiva 182.168.
181.069 HK-Slezské Předměstí (8.1. 2016) - čeká momentálně na vystřídání strojvedoucího
181.069 HK-Slezské Předměstí (8.1. 2016) - čeká momentálně na vystřídání strojvedoucího
181.069 HK-Slezské Předměstí (8.1. 2016)
181.069 HK-Slezské Předměstí (8.1. 2016)
Krátce po sobotním poledni (9.1. 2016) rozjela (po vykřižování s osobním vlakem) soupravu uhláků v Třebechovicích opět lokomotiva 181.069. Noční obrat si střihla opět lokomotiva 182.168.
181.069 Blešno (9.1. 2016)
181.069 Blešno (9.1. 2016)
181.069 Blešno (9.1. 2016)
181.069 Blešno (9.1. 2016)
V neděli 10.1. 2016 vezla vlak s uhlím pro elektrárnu  EOp z Petrovic u Karviné do Hranic na Moravě lokomotiva 181.069, zde došlo ke změně a vlak si přebralo dvojče 363.528+518, které stálo se soupravou celé odpoledne v HK a čekalo na strojvedoucího, další vlak veze 181.008, ten je ve stejné situaci, ale v České Třebové. Třetí vlak vyjel na svou trasu odpoledne se šestikolem 181.084.
363.528 Hradec Králové (10.1. 2016) - s vlakem Pn 260391, společně s 363.518
363.528 Hradec Králové (10.1. 2016) - s vlakem Pn 260391, společně s 363.518
Ve 22:10 pak vlak s 181.008 dorazil na Slezské Předměstí a po několali minutách opět pokračoval dál, po příjezdu do HK hl. n. proti vyrazila prázdná souprava s dvojčetem 363.518+528 na cestu zpět na Moravu.
181.008 Hradec Králové-Slezské Předměstí (10.1. 2016)
181.008 Hradec Králové-Slezské Předměstí (10.1. 2016)
Během pracovního týdne od 11.1. do 15.1. 2016 pokračoval návoz uhlí do elektrárny EOp jako v předchozích dnech, páteční večer se vracela zpět na Moravu s prázdnou soupravou lokomotiva 182.168
182.168 HK-Slezské Předměstí (15.1. 2016)
182.168 HK-Slezské Předměstí (15.1. 2016)
181.150 Blešno (29.1. 2016)
181.150 Blešno (29.1. 2016)
Návoz polského uhlí do EOp elektrárny stále pokračuje, už není vyjimkou, že se místo očekávaného šestikola objeví stroj mnohem mladší. Naposledy to bylo reso 363.520, které zastavilo na cestě zpět na Moravu v HK-Slezské Předměstí při křižování s Sp 1956
363.520 Hradec Králové-Slezské Předměstí (29.1. 2016)
363.520 Hradec Králové-Slezské Předměstí (29.1. 2016)
Sobotní výkon (30.1. 2016) si střihla oblíbená 182.168, večerní pak 181.150, nedělní potom po garanční opravě pojede naleštěná 181.069, ač tedy již ve firemních barvách v modrém odstínu.
182.168 Opatovice nad Labem (30.1. 2016)
182.168 Opatovice nad Labem (30.1. 2016)
Během poledne se vlak vracel zpět, v Týništi si pak dal pauzu více jak pět hodin. Zde se potkala 182 s protijedoucím loženým vlakem na čele s 181.150.
182.168 Blešno (30.1. 2016)
182.168 Blešno (30.1. 2016)
182.168 Blešno (30.1. 2016)
Úterní (2.2. 2016) obrat s uhlím měla lokomotiva 181.069, která se večer vracela zpět na Moravu. Zachycena byla v Hradci Králové vedle mladší sestry 130.008 a pak ještě při křižování na Slezském Předměstí. Proti pak na východ postupuje s loženou soupravou 181.084.
181.069 Hradec Králové (2.2. 2016) - společně s 130.008
181.069 Hradec Králové (2.2. 2016) - společně s 130.008
181.069 Hradec Králové-Slezské Předměstí (2.2. 2016)
181.069 Hradec Králové-Slezské Předměstí (2.2. 2016)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Další testy Belgičanky První z dvanácti původně belgických lokomotiv řady 12 (nově 365) je už k vidění v běžném provozu... více ...
Bobina ve službách RegioJetu Na dva dny byla plánovaně nasazena do čela souprav RegioJetu legendární bobina 140.079... více ...
Žehlička v osobní dopravě Nedostatek provozních lokomotiv řady 163 způsobil mimořádné nasazení žehličky řady 111 do čela osobních vlaků... více ...
Odklony přes Hradec Králové Spadlá trolej na vjezdu do Pardubic ve směru od Kostěnic zcela ochromila dopravu na koridorové trati... více ...
Aktuality a články