Budapest, Istvántelek

Rozpadající se hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, které na tom nejsou o nic lépe, to je budapešťské depo Istvántelek, tedy alespoň jeho jedna část. Tady už mnoho let čekají na svou druhou šanci stroje, které před mnoha lety brázdily koleje nejen v Maďarsku. Některé se toho možná už ani nedočkají, protože jejich deponování v hale, která je neochrání před povětrnostními vlivy, jen urychluje jejich konec. 
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - jedna z hnacích náprav
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - jedna z hnacích náprav
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tendr
301.006 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tendr
V hale se nacházejí hned dvě lokomotivy řady 326 MÁV a to 326.160 a 267. U nás tyto lokomotivy jezdily pod označením 324.3 ČSD. Pocházejí z období okolo roku 1908 a byly vyrobeny ve Vídni.
326.160 Budapest (31.8. 2017)
326.160 Budapest (31.8. 2017)
326.160 Budapest (31.8. 2017)
326.160 Budapest (31.8. 2017)
326.267 Budapest, Istvántelek
326.267 Budapest, Istvántelek
326.267 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
326.267 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Na další koleji se nacházení hned 3 velké lokomotivy za sebou, jedná se o stroje 324.1527, 424.005, tendry a 424.053. Další lokomotivy řady 424 MÁV se nacházejí mimo halu (viz. na konci článku).
324.1527 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
324.1527 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
324.1527 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
324.1527 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
324.1527 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
324.1527 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.005 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tendr
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tendr
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tendr
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tendr
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.053 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Kromě parních lokomotiv jsou v hale deponovány osobní i nákladní vozy. Současně jsou zde i vozy motorové, jeden dokonce původem z Československa, kterého sem zavál tok dějin. Jedná se o vůz s označením M221.001. Mimo halu se nachází v žalostném stavu další náš motorák a to "věžák" M 130.323, který sem byl zavlečen na konci války.
M221.001 ČSD, Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
M221.001 ČSD, Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tříosý nákladní vůz
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - tříosý nákladní vůz
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - podvozek nákladního vozu
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - podvozek nákladního vozu
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - v hale
Budapest, Istvántelek (31.8. 2017) - v hale
V areálu depa se nachází na podstavci další "velká" lokomotiva, která je "uklizená" tak trochu v koutě. Na první pohled téměř komplení stroj, který je ale zcela vystaven povětrnostním vlivů.
424.284 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.284 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.284 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.284 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.284 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.284 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Nedaleko od podstavce s lokomotivou 424.284 se nachází další stroj stejné řady, tentokrát jde o lokomotivu 424.262. 
 
424.262 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.262 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.262 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
424.262 Budapest, Istvántelek (31.8. 2017)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Další testy Belgičanky První z dvanácti původně belgických lokomotiv řady 12 (nově 365) je už k vidění v běžném provozu... více ...
Aktuality a články