Rekonstrukce ŽST Častolovice, 2.část
Po vložení kolejové spojky na rychnovském zhlaví, se přesunuly práce k výpravní budově, kde probíhá výstavba jazykového nástupiště. Vytrhané jsou koleje před výpravní budovou a pro nástup a výstup cestujících jsou k dispozici úrovňová nástupiště u zbylých dvou kolejí, které slouží jak pro směr Letohrad, tak i Rychnov nad Kněžnou. Z tohoto důvodu bylo u nejvzdálenější koleje vybudováno provizorní sypané nástupiště délky 170 m.
Nové nástupiště bude mít stejně jako ve stanici Rychnov nad Kněžnou nástupišťní hranu z prefabrikátů tvaru "L" s výškou hrany 550 mm nad temenem kolejnice, což bude příjemná změna pro cestující při nástupu do soupravy. Následující snímky dokumentují stav ke dni 19.5. 2015:

Vytrhané dvě koleje nejblíže od výpravní budovy, u zbylých dvou kolejí je původní a nové provizorní nástupiště

V pozadí výstavba jazykového nástupiště pro směr Rychnov nad Kněžnou s přístupem od výpravní budovy

Provizorní nástupiště pro trať Letohrad - Týniště, dále pak původní nástupiště nyní využívané pro rychnovskou trať

Základová deska pro uložení L prefabrikátů, vpravo technologický objekt

Interiér technologické budovy

Návěstidla původně umístěná u snesených kolejí

Usazování L prefabrikátů na základovou desku

Jazykové nástupiště ve výstavbě

Oblast před výpravní budovou, kde bude nově plocha s přístupem na nástupiště