Přestavba ŽST Ústí nad Orlicí, 4. část
Po zimním spánku se opět naplno rozjela přestavba ŽST Ústí nad Orlicí. Tentokrát se stavební práce přesunuly do oblasti tzv. pražských kolejí. Ty byly zcela zdemontovány současně s nástupišti, trakčním vedením, návěstidly, osvětlovacími věžemi a dalšími zařízeními, které zde sloužily desítky let. Veškerý provoz se přesunul do oblasti letohradského kolejiště, kde vlaky pouze projíždí a nebo zastavují pouze z provozních důvodů. Odbavení cestujících se provizorně přesunulo ze stanice na zastávku Ústí nad Orlicí město. Níže uvedené snímky dokumentují stav k 30.3. 2014.
Vytrhané kolejiště celé pražské skupiny
Jen hektometr připomíná, že zde ještě nedávno byly koleje
Prostor po vytrhaném kolejišti pražské skupiny, pohled směr Choceň
Opačný pohled směr Česká Třebová
Oblast pražské skupiny dočasně bez kolejí
Letohradské kolejiště stanice, kde momentálně probíhá veškerý provoz
Letohradské kolejiště stanice, pohled směrem na Českou Třebovou a novou dominantu města
Výstupy z nově budovaného podchodu u staré výpravní budovy
Původní spojka z hlavních kojejí od Třebové do letohradského kolejiště se dočasně stala koridorovou kolejí
Stávající těleso koridorové tratě, vpravo výstavba nové železniční estakády v oblasti Mendrik
Pohled na postup prací na nové železniční estakádě v oblasti soutoku Třebovky a Tiché Orlice z Andrlova Chlumu
Celkový pohled na oblast zvanou Mendrik
Brandýské zhlaví a průjezd R 891 do letohradské skupiny kolejí, koridorové koleje č.1 a 2 jsou zcela sneseny