Lokomotiva 151.014 již bez reklamy
![151.014_15_02_28_Ceska_Trebova_ 151.014_15_02_28_Ceska_Trebova_](files/151_014_akt/151.014-15-02-28-ceska-trebova-.jpg)
Další z reklamních lokomotiv Českých drah přišla o svůj barevný kabát a obdržela po necelých devíti letech modrobílý stejnokroj Českých drah, podobně jako lokomotiva 151.001, o které jsem Vás informoval v jedné z předchozích aktualit. Na začátku roku 2006 obdrželo hned 6 lokomotiv v olomoucké lakovně celoplošnou reklamu Poštovní spořitelny, jednalo se o tři dvousystémové lokomotivy řady 362 (inv. čísla 119, 121, 166) a dvě lokomotivy řady 363 (086, 127) a jednu stejnosměrnou lokomotivu řady 151 (014). Právě zmiňovaná lokomotiva 151.014 vyjela v novém barevném nátěru s vlakem na trať dne 26.4. 2006, jak dokládá níže uvedený snímek. V modrém nátěru ji můžeme na čele souprav spatřit od 27.2. 2015. Následující fotografie dokumentují provoz za již zmiňované devítileté "barevné" období:
![151.014 Valy u Přelouče (26.4. 2006) - první den provozu v novém nátěru 151.014 Valy u Přelouče (26.4. 2006) - první den provozu v novém nátěru](files/151/151.014-06-04-26-valy.jpeg)
151.014 Valy u Přelouče (26.4. 2006) - první den provozu v novém nátěru
![151.014 Opočínek (15.5. 2006) 151.014 Opočínek (15.5. 2006)](files/151/151.014-06-05-12-opocinek.jpg)
151.014 Opočínek (15.5. 2006)
![151.014 Uhersko (24.9. 2006) 151.014 Uhersko (24.9. 2006)](files/151/151.014-06-09-24-uhersko.jpg)
151.014 Uhersko (24.9. 2006)
![151.014 Lupěné (14.10. 2007) 151.014 Lupěné (14.10. 2007)](files/151/151.014-07-10-14-lupene.jpg)
151.014 Lupěné (14.10. 2007)
![151.014 Uhersko (5.6. 2008) 151.014 Uhersko (5.6. 2008)](files/151/151.014-08-06-05-uhersko.jpg)
151.014 Uhersko (5.6. 2008)
![151.014 Hoštejn - Zábřeh na Moravě (31.10. 2009) 151.014 Hoštejn - Zábřeh na Moravě (31.10. 2009)](files/151/151.014-09-10-31-hostejn-zabreh.jpg)
151.014 Hoštejn - Zábřeh na Moravě (31.10. 2009)
![151.014 Klučov (24.1. 2010) 151.014 Klučov (24.1. 2010)](files/151/151.014-10-01-24-klucov.jpg)
151.014 Klučov (24.1. 2010)
![151.014 Lupěné (6.11. 2011) 151.014 Lupěné (6.11. 2011)](files/151/151.014-11-11-06-lupene.jpg)
151.014 Lupěné (6.11. 2011)
A pokud bychom se podívali ještě více do minulosti, jeden snímek, kdy čtrnáctka vyjela z dílen v nátěru blížícímu se vzhledu po vyrobení. Tehdy se psal rok 2000 a lokomotivy této řady ještě přespávaly v depu Praha Masarykovo.
![151.014 Praha Masarykovo nádraží (2.10. 2000) 151.014 Praha Masarykovo nádraží (2.10. 2000)](files/151/151.014-00-10-02-praha-masarykovo.jpeg)
151.014 Praha Masarykovo nádraží (2.10. 2000)
Dnes již tedy lokomotivu mezi ostatními modrými stroji řady 151 na první pohled z dálky nepoznáme jako dřív. Nicméně od prvního nasazení do provozu po provedené opravě čtrnáctka bez problému "běhá" dle předepsaného oběhu:
![151.014 Valy u Přelouče 151.014 Valy u Přelouče](files/151/151.014-15-03-03-valy-u-prelouce-ec-147.jpg)
151.014 Valy u Přelouče
Shodou náhod, jen pár minut před průjezdem čtrnáctky projela lokomotiva 362.121, která o svůj reklamní nátěr prozatím nepřišla.
![362.121 Valy u Přelouče 362.121 Valy u Přelouče](files/362/362.121-15-03-03-valy-u-prelouce.jpg)
362.121 Valy u Přelouče