British Rail Class 88 in CZ

The Class 88 was delivered to the VUZ Velim (test centre in the Czech Republic - CZ) on April 2016 for testing. The pictures were taken on 29 April 2016.
Class 88.001
V polovině dubna roku 2016 dorazila na zkušební okruh u Velimi první z deseti lokomotiv řady 88 pro Britské železnice. Jedná se o hybridní lokomotivu s maximálním výkonem 4 MW pod napětím 25kV 50Hz AC a výkonem 700 kW při pohonu vznětovým motorem. Lokomotiva dokáže při brzdění dodávat zpět elektrickou energii do napájecího systému (rekuperce při brzdění). Maximální rychlost lokomotivy je V=160 km/h.
 
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Class 88.001 Testdrive, Velim (CZ) - Lokomotiva řady 88.001 při zkušebních jízdách (29.4. 2016)
Builder: Stadler Rail Valencia (formerly Vossloh Rail Vehicles)
Model: Euro Dual
Total produced: 10 pieces
Elektric system: 25 kV 50 Hz
Prime mover: Caterpilla C27
Maximum speed: 160 km/h
Power output: 4 MW electrical, 0,7 MW diesel
 
 
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články