750.346 - už jen ve vzpomínkách

750.346 Hradec Králové-Slezské Předměstí (5.10. 2008)
750.346 Hradec Králové-Slezské Předměstí (5.10. 2008)
Letos byl v České Třebové, po delší odstávce z provozu, rozřezán trutnovský brejlovec 750.346, který se honosil od roku 2008 netradičním modrým nátěrem, ve kterém také ukončil v roce 2013 svůj aktivní život. V loňském roce pak byla lokomotiva převezena do České Třebové, kde rok stála v místním depu a posloužila už jen jako zdroj náhradních dílů. Jedna kabina z lokomotivy byla dosazena na stroj 750.213, který utrpěl srážku se stromem. Druhá kabina byla po šrotaci lokomotivy převezena ke sběrateli železničních předmětů. Ač se původně uvažovalo o tom, že lokomotiva rozšíří muzejní sbírky, nakonec se tak nestalo a v září letošního roku podlehla hořákům autogenu.
 
Následující obrázky jsou ze šrotiště v České Třebové (13.9. 2016), které pořídil Dominik Růžička krátce po rozřezání lokomotivy. 
 
750.346 Česká Třebová (13.9. 2016)
750.346 Česká Třebová (13.9. 2016)
750.346 Česká Třebová (13.9. 2016)
750.346 Česká Třebová (13.9. 2016)
Její provoz na trati mezi Trutnovem, Hradcem Králové a Letohradem, kde byla k vidění nejčastěji, si můžeme už tedy jen připomenout na níže uvedených snímcích (seřazeny chronologicky dle data pořízení):
750.346 Blešno (31.8. 2008)
750.346 Blešno (31.8. 2008)
750.346 + 754.061 Červený Kostelec (31.8. 2008)
750.346 + 754.061 Červený Kostelec (31.8. 2008)
750.346 Hradec Králové (31.8. 2008)
750.346 Hradec Králové (31.8. 2008)
750.346 Velké Svatoňovice - Suchovršice (31.8. 2008)
750.346 Velké Svatoňovice - Suchovršice (31.8. 2008)
750.346 Předměřice (5.9. 2008)
750.346 Předměřice (5.9. 2008)
750.346 Česká Skalice - Starkoč (6.9. 2008)
750.346 Česká Skalice - Starkoč (6.9. 2008)
750.346 Blešno (4.10. 2008)
750.346 Blešno (4.10. 2008)
750.346 Potštejn (5.10. 2008)
750.346 Potštejn (5.10. 2008)
750.346 Lípa nad Orlicí (8.1. 2009)
750.346 Lípa nad Orlicí (8.1. 2009)
750.346 Hradec Králové (3.10. 2009)
750.346 Hradec Králové (3.10. 2009)
750.346 Hradec Králové-Slezské Předměstí (3.10. 2009)
750.346 Hradec Králové-Slezské Předměstí (3.10. 2009)
750.346 Červený Kostelec (10.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (10.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (10.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (10.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (14.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (14.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (14.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (14.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (17.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (17.7. 2010)
750.346 Červený Kostelec (10.10. 2010)
750.346 Červený Kostelec (10.10. 2010)
750.346 Červený Kostelec - Olešnice (30.10. 2010)
750.346 Červený Kostelec - Olešnice (30.10. 2010)
750.346 Červený Kostelec (10.4. 2011)
750.346 Červený Kostelec (10.4. 2011)
750.346 Rtyně (10.4. 2011)
750.346 Rtyně (10.4. 2011)
750.346 Suchovršice - Velké Svatoňovice (15.5. 2013)
750.346 Suchovršice - Velké Svatoňovice (15.5. 2013)
 
Vzhled lokomotivy před její opravou a přelakováním do modrého kabátu:
 
750.346 Bohuslavice nad Metují (1.2. 1997) - jeden ze starších nátěrů
750.346 Bohuslavice nad Metují (1.2. 1997) - jeden ze starších nátěrů
750.346 Hradec Králové (12.4. 2005)
750.346 Hradec Králové (12.4. 2005)
Poslat odkaz na e-mail Vytisknout stránku
Budapest, Istvántelek Rozpadlá hala a uvnitř opuštěné parní lokomotivy a vozy, takto to vypadá v budapešťském depu Istvántelek... více ...
Galanta V letních měsících se do žst. Galanta začaly navážet lokomotivy, se kterými dopravce ZSSK Cargo Slovakia dál nepočítal... více ...
Stadler EC250 in Velim Erste EC250/Giruno ist in Tschechien... více ...
Facelift 754.050 Na konci roku to bude 10 let, kdy opustil brejlovec 754.050 železniční opravny v České Třebové v netradičním oranžovém nátěru... více ...
Aktuality a články