350.003 při testování vozu v Čechách

Dne 31.1. 2015 se lokomotiva ZSSK 350.003 účastnila testování brzd osobního vozu na zkušebním okruhu u Velimi. Jednalo se o slovenský vagón SK-ZSSK Bdghmeer 61 56 28-70 010-1, který byl řazen za měřícím vozem. Při zkouškách brzd se vůz ve vysoké rychlosti řízeně odpojuje od souravy. Zatímco vagón po odpojení sám zastavuje, lokomotiva s měřícím vozem ještě ujede několik stovek metrů. Následuje návrat lokomotivy k odpojenému vozu, jeho přivěšení a další kolo zkoušek.
 
350.003 Velim (31.1. 2015)
350.003 Velim (31.1. 2015)
Nájezd do rovinky, kde dojde k odpojení vozu
Nájezd do rovinky, kde dojde k odpojení vozu
Řízené odpojení osobního vozu od soupravy
Řízené odpojení osobního vozu od soupravy
Po odpojení vozu se zastavuje po stovkách metrů i lokomotiva s měřícím vozem
Po odpojení vozu se zastavuje po stovkách metrů i lokomotiva s měřícím vozem
Již stojící osobní vůz po odpojení
Již stojící osobní vůz po odpojení
Lokomotiva zastavuje až v oblouku, stovky metrů daleko od vozu
Lokomotiva zastavuje až v oblouku, stovky metrů daleko od vozu
Návrat lokomotivy s měřícím vozem pro vagon
Návrat lokomotivy s měřícím vozem pro vagon
Odjezd soupravy s již připojeným vozem
Odjezd soupravy s již připojeným vozem
Další z rozjezdů soupravy pro další
Další z rozjezdů soupravy pro další "odvěšovačku"
Skovice - nepřetržitá výluka V polovině září začala na trati Čáslav - Třemošnice nepřetržitá výluka ... více ...
Praha-Vysočany, 1.část Rekonstrukce žst. Praha-Vysočany je součástí stavby Optimalizace traťového úseku Mstětice (mimo) – Praha-Vysočany (včetně)... více ...
Třícestná výhybka - Skovice Jedna z možností, jak zkrátit zhlaví a prodloužit užitnou délku kolejí, bylo v minulosti použití výhybkové konstrukce, která umožnila odbočení hned do dvou dalších směrů ... více ...
Cesta do Ústí u Vsetína Jako kluk jsem často trávil své prázdniny na Valašsku v Ústí u Vsetína ... více ...
Aktuality a články